دیدار مدیرشعب استان خراسان جنوبی با فرماندار شهرستان زیرکوه

مدیرشعب استان خراسان جنوبی پس از بازدیدی که از مدرسه شهدای بانک مسکن زیرکوه داشت با حضور در فرمانداری شهرستان با فرماندار زیرکوه دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار عربشاهی، فرماندار زیرکوه ضمن تشکر از حضور بوستان افروز در شهرستان زیرکوه گفت : احداث مدرسه و فضای آموزشی با کیفیت و استاندارد بالا در مناطق محروم بخصوص این شهرستان قابل تحسین است و به حق، بانک مسکن توانسته با رویکرد و نگاهی متفاوت بیش از بیش رسالت اجتماعی خود را محقق سازد.

محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب استان خراسان جنوبی با اشاره به نهضت مدرسه سازی بانک مسکن بیان کرد: فضای آموزشی مطلوب بستری مناسب برای تربیت آینده سازان ایران اسلامی است و خوشبختانه مدرسه سازی در کشور به یک مسابقه فرهنگی تبدیل شده به گونه ای که هر فرد یا سازمانی که دغدغه تعلیم و تربیت دارد می تواند با هر توان مالی در آن شرکت کند و منشاء خیر باشد.

مدیرشعب استان در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش صورت گرفته در اعطای تسهیلات در بخش مسکن مهر ، مسکن روستایی و بافت فرسوده شهری گفت ؛ استان خراسان جنوبی از جمله استان های پیشرو در اجرای برنامه های دولت در خصوص مسکن مهر به شمار می آید .

وی ضمن تشریح خدمات بانک بخصوص بافت فرسوده ، صندوق پس انداز مسکن یکم و حساب ممتاز اظهار امیداوری کرد: بانک مسکن به عنوان بانکی تخصصی و تمام عیار با خدمات متنوعی که دارد میتواند به تمامی اقشار جامعه ارایه خدمات نماید و کارکنان این بانک با هدف کمک به خانه دار کردن مردم، مجدانه در امر خدمت رسانی کوشا هستند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000