مدیرعامل شرکت پارس مسکن سامان اعلام کرد:

تسهیل‌گیری بخش عرضه و تقاضا در بازار مسکن

مدیرعامل شرکت پارس مسکن سامان با اشاره به نقش بسزای این شرکت در صنعت ساختمان گفت: در شرایط بی اطمینانی بین خریدار و فروشنده این شرکت توانست در حوزه تسهیل‌گری بین بخش عرضه و تقاضا نقش موثر داشته باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، علی عباس زاده مدیرعامل شرکت پارس مسکن سامان درباره اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی که سیزدهم آذرماه برگزار شد، گفت: این اجلاس، چهارمین دوره خود را تجربه که از شرکت پارس مسکن سامان نیز برای حضور در این اجلاس دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه رویکرد اجلاس توسعه کیفیت و ارتقای بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف ساختمان و حمل و نقل، راه و شهرسازی بود ادامه داد: در این اجلاس مدیران و میهمانان در دو سطح بخش دولتی و خصوص حضور داشتند و فعالان بخش به ارائه نقطه نظرات و تجربیان خود پرداختند.

مدیرعامل شرکت پارس مسکن سامان با اشاره به اهدافی که در این دوره از اجلاس دنبال می‌شد، افزود:ربررسی فرصت‌های پیشرفت و توسعه در بخش‌های مرتبط با صنعت ساختمان، اهداف توسعه‌ای ملی، بهبود و ارتقای کیفیت خدمات و تولیدات ملی در صنعت ساختمان، راه و شهرسازی و توجه به نقش بیشتر و جذب سرمایه‌های بین المللی موضوعاتی بود که در چهارمین اجلاس به عنوان محورهای اصلی در خصوص آن بحث و بررسی شد.

وی درباره مهمترین عامل حضور شرکت پارس مسکن سامان در اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی گفت: بخش اعظمی از اعتبار این شرکت برگرفته از برند گروه سرمایه گذاری مسکن حاصل شده است. در عین حال با توجه به جایگاه شرکت در زنجیره ارزش صنعت ساختمان، دارا بودن یک تیم دانش محور و همچنین راهبری مدیرعامل گروه باعث شده در سال های اخیر شرکت پارس مسکن سامان توسعه و گسترش قابل توجهی داشته باشد که در نهایت منجر به عملکرد مناسب در حوزه تسهیل‌گری بین بخش عرضه و تقاضای مسکن شده است.

عباس زاده گفت: از سوی دیگر شرکت پارس مسکن سامان تلاش کرده تا با تعریف پروژه‌ها و فروش واحدها متناسب با وضعت فعلی بازار، نقش بسزایی در صنعت ساختمان داشته باشد که البته این اتفاق رخ داده است.

مدیرعامل شرکت پارس مسکن سامان ادامه داد: در شرایطی که بی اطمینانی بین خریدار و فروشند در بازار مسکن به وجود آمده بود و این چالش‌ها بیشتر متوجه مشتریان واحدهای مسکونی بود، این شرکت با سابقه خوب توانست عملکرد مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت پارس مسکن سامان در هم در بخش عرضه و هم در بخش تقاضا سطح بالایی از رضایتمندی را در اختیار دارد اظهار امیدواری کرد در سال آینده با هدایت‌های مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن، هیأت مدیره شرکت پارس مسکن سامان و کارکنان این شرکت عملکرد بهتری داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی سه شرکت تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن، نشان ملی نبوغ و مدیریت ایرانی در صنعت ساختمان و انبوه سازی را دریافت کردند به طوریکه شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب و شرکت پارس مسکن سامان به عنوان شرکت‌های برگزیده انتخاب شدند و از آنها تقدیر شد.

شایان ذکر است این همایش با رویکرد توسعه کیفیت و ارتقای بخش خصوصی و تعاونی در صنعت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی برگزار شد.

در این اجلاس شرکت‌های «سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق» و «سرمایه‌گذاری مسکن جنوب» نشان ملی نبوغ و مدیریت ایرانی در صنعت ساختمان و انبوه سازی را از آن خود کردند.

همچنین در همایش مذکور به شرکت پارس مسکن سامان نشان زرین معتبرترین و برترین شرکت و استاندارد رضایتمندی و اعتماد مشتریان و صاحبین پروژه‌ها اهدا شد که عباس زاده، مدیر عامل این شرکت، تندیس مربوطه را دریافت کرد.

با توجه به دستور کار برگزاری این همایش مواردی از جمله معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها، خدمات ویژه و نوین مجموعه‌ها و کمک به توسعه فروش خدمات و جذب مشتریان با اعتبار بخشی، تایید و تضمین برتری خدمات مجموعه ها و شرکت های مشارکت کننده در قالب اهداء نشان و استانداردهای معتبر جهانی و همچنین انتخاب و معرفی پیمانکاران، شرکت‌های پیشرو و معتبر جهت ایجاد تمایز با سایر شرکت‌ها از جمله اهداف این همایش به شمار می‌رفت.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000