احمد خرم در همایش سراسری انبوه سازان:

بسته پیشنهادی انبوه سازان شبنه به دولت ارائه می شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۶/۱۱/۲۴
رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران با تاکید بر اینکه دولت باید از بخش خصوصی در ساخت و ساز حمایت کند از ارائه پیشنهادی انبوه سازان به دولت در روز شنبه هفته آینده خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، احمد خرم رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران و وزیر اسبق راه و ترابری در همایش سراسری انبوه سازان با بیان اینکه نوسازی مناطق ناکارآمد شهری باید از مدت ها قبل آغاز می شد، گفت: در فرایند نوسازی باید 3 موضوع مدل اجتماعی، کارگزاران خرید و متقاعد کردن مالکان مد نظر قرار گیرد و پاسخ به این سه اصل نیازمند یک مدل است.

وی با تاکید بر اینکه نوسازی مناطق بافت فرسوده کشور نیازمند یک مدل تامین مالی موثر است، گفت: با مدل های تامین مالی فعلی هیچ اتفاق خاصی در این بخش رخ نمی دهد.

وزیر اسبق راه و ترابری افزود: طبیعتا سرمایه گذار و انبوه سازی که پول و سرمایه دارد با خود مردم مشارکت می کند که این مشارکت می تواند در بافت فرسوده یا در سایر این مناطق باشد. بنابراین اگر صرفه و سودی برای سرمایه گذار برای ورود به بافت فرسوده متصور نباشیم و سود قابل ملاحظه ای نصیب سرمایه گذار نشود قطعا سرمایه گذار تمایلی به ورود در این مناطق نخواهد داشت.

رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران از ارائه تهیه یک بسته پیشنهادی توسط انبوه سازان و سرمایه گذاران خبرداد و گفت: این بسته روز شنبه هفته آینده به دولت ارائه می شود؛ بخش خصوصی باید متقاعد شود.

خرم در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه مسکن مهر ، طرح خوبی بود اما مکان یابی نادرست و دخالت دولت از عوامل مهم شکست این طرح محسوب می شوند افزود: متاسفانه دولت با آورده متقاضی در طرح مسکن مهر ، تونل و جاده ساخت.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000