فرماندار دیواندره در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن کردستان:

عملکرد بانک مسکن در جلب اعتماد عمومی قابل تقدیر است

مهندس توان فرمانداره دیواندره گفت:شرایطی فراهم شده است تا سرمایه گذاران بخش خصوصی بتوانند به راحتی در شهرستان سرمایه گذاری کنند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مهندس توان، از فراهم شدن شرایط سرمایه گذاری بخش خصوصی و بانک ها در شهرستان دیواندره خبر داد و ابراز داشت : شرایط همه جانبه برای حضور سرمایه گذاران در دیواندره فراهم شده است و بسیار خرسندیم که بانک مسکن بعنوان بزرگترین بانک های حامی صنعت مسکن و ساختمان برای این امر اعلام آمادگی کرده است چرا که عملکرد بانک مسکن در ارائه خدمات و جلب اعتماد عمومی قابل تقدیر است.

فرماندار دیواندره از سرمایه گذاری بانک مسکن در بخش مسکن بعنوان رونق اشتغال و کمک به رفع مشکل بیکاری در دیواندره یاد کرد و افزود : اقتصاد شهرستان بر مبنای کشاورزی است، در زمان برداشت گندم از ظرفیت های موجود برای وصول مطالبات بانک مسکن و سایر بانک ها استفاده خواهیم کرد.

در این دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان نیز با تقدیر از حمایت های فرماندار دیواندره از سرمایه گذاری بانک مسکن در راستای احیای بافت های فرسوده و توسعه بخش مسکن، گفت: بانک مسکن شعبه دیواندره از بدو تاسیس تا کنون 831 هزار میلیارد تسهیلات به مردم شهرستان پرداخت کرده است و در صورت فراهم شدن شرایط سرمایه گذاری در این شهرستان، بازهم آماده پرداخت تسهیلات در راستای توسعه بخش مسکن و احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد دیواندره است.

سلیمی به پرداخت تسهیلات برای احداث 2220 واحد مسکونی در بخش مسکن مهر در دیواندره اشاره کرد و افزود : در بازسازی و بهسازی مسکن روستایی شعبه دیواندره با پرداخت تسهیلات به 1220 واحد مسکونی به روستاییان این شهرستان ارایه خدمت کرده است.

گفتنی است بانک مسکن شعبه دیواندره در سال 1373 در این شهرستان تاسیس شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000