تقدیر نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر،میمه و برخوار از عملکرد بانک مسکن

رییس حوزه غرب استان اصفهان با نماینده مجلس با هدف بررسی وضعیت ساختمان و مسکن در شهرهای شاهین شهر،میمه و برخوار دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار شیرانی نژاد رییس حوزه غرب استان با تشریح فعالیت ها و مأموریت های بانک مسکن در استان به ویژه در شهرهای شاهین شهر ، میمه و برخوار در چند سال اخیر، اظهار داشت : بانک مسکن بعنوان یک بانک تخصصی تمام دولتی ، همواره با تأسی از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله) در جهت تحقق سیاست های دولت با هدف تحریک بازار مسکن ، به تقویت عرضه و تقاضای مسکن بویژه برای اقشار ضعیف و کم درآمد پرداخته است.

وی شاهین شهر را یکی از شهرهای مهم استان از نظر اقتصادی عنوان کرد و گفت : حجم فعالیت های بانک مسکن و پرداخت تسهیلات بخش مسکن به خصوص تسهیلات طرح مسکن مهر در شاهین شهر، مؤید پتانسیل های موجود در این منطقه و زحمات زیاد پرسنل این بانک میباشد.

شیرانی نژاد با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب و دولت یازدهم برای تکمیل مسکن مهر و لزوم همکاری و مشارکت مدیران مرتبط اجرایی استان گفت: با تلاش کارکنان بانک مسکن درراستای رفع این دغدغه تا کنون اقدامات گسترده و موثری صورت پذیرفته است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده ی شاهین شهر، میمه و برخوار، نیز ضمن ارایه سخنانی در خصوص اهمیت بخش مسکن در رونق اقتصادی، از خدمات و زحمات کارکنان خدوم و متعهد بانک مسکن به ویژه کارکنان شعب شاهین شهر تقدیر و تشکر کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000