امکان انتقال وجه حساب به حساب بدون محدودیت در همراه بانک

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
به نظر می رسد در همراه بانک های برخی از بانک ها انتقال وجه حساب به حساب همچنان نا محدود است..
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از اخبار بانک، بانک مرکزی با توجه به گسترش سفته بازی توسط دلالان و فعالان بازار سکه و ارز تصمیم گرفت عملیات انتقال وجه بین حساب ها را تا حدود زیادی کاهش دهد.
در این خصوص از دو هفته پیش عملیات خرید از دستگاه های کارتخوان فروشگاهی که پیش از این نا محدود بود به مبلغ ۵۰ میلیون تومان در هر روز کاهش پیدا کرد.
هر چند به گفته محمد طبیبیان اقتصاددان در کانال تلگرامی خود نوشت: بزودی انتقال پول با محدودیت شماره ملی روبه‌رو می‌شود به این ترتیب داشتن حساب‌های متعدد امکانی برای افزایش سقف انتقال پول برای افراد ایجاد نمی‌کند.
مردم باید به تدریج براى انجام معاملات پایاپاى آماده شوند. مسوولان توجه نمى کنند که این‌ها گام هایى در جهت بى اعتبار کردن پول کشور است.
این کاهش تا حد زیادی مشکلاتی را برای دلالان و سودجویان سکه و ارز به وجود آورد اما مشاهدات خبرنگار ما حکایت از این دارد که با توجه به اینکه در همراه بانک ها به صورت آنی مبالغ بسیاری را می توان جابجا کرد برخی از دلالان از این طریق همچنان در حال فعالیت هستند.
البته انجام مبالغ حساب به حساب از طریق همراه بانک ها و اینترنت بانک ها تنها توسط دو یا سه بانک در حال انجام است.
بانک مرکزی قانون مشخصی را برای همراه بانک ها و اینترنت بانک ها تعریف نکرده و سقف مشخصی را در نظر نگرفته است اما بسیاری از بانک‌ها مبلغ کمتر از ۵۰ میلیون تومان را سقف نقل و انتقال تعیین کرده اند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000