دیدار مدیر شعب بانک مسکن استان با مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد با مدیر دانشگاه فرهنگیان یزد به منظور معرفی خدمات و محصولات بانک مسکن دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر دهقان منشادی، مدیر دانشگاه فرهنگیان یزد در ابتدا ضمن خیرمقدم به مدیر شعب بانک مسکن استان به معرفی دانشگاه فرهنگیان یزد پرداخته و اذعان داشت: این دانشگاه تعداد 2000 دانشجو دارد که از طریق آزمون سراسری پذیرفته و مشغول به تحصیل در این دانشگاه می باشند.
مدیر دانشگاه فرهنگیان یزد وظیفه بزرگ و خطیر این دانشگاه را تعلیم و تربیت معلمان برای نسل آینده کشور دانست و گفت: هر یک از این دانشجویان در آینده شغلی خود تعداد زیادی از دانش آموزان را تربیت خواهند نمود که آینده سازان این کشور خواهند شد.

دهقان منشادی اظهار داشت: یکی از دغدغه های دانشجویان موضوع تامین مسکن می باشد و با توجه به اینکه 80% از دانشجویان این دانشگاه ورودی سال1397 می باشند، می توانند طی دوران تحصیل خود با استفاده از مشاوره و راهنمایی های ارایه شده توسط بانک مسکن برای تامین مسکن خود در پایان دوره تحصیلشان برنامه ریزی مناسب و هدفمندی داشته باشند.
"دکتر دهقان منشادی" مدیر دانشگاه فرهنگیان یزد ایجاد همکاری با بانک مسکن را مایه خرسندی دانست و ابراز داشت، دانشگاه از همکاری با بانک مسکن که منجر به ارایه خدمات در حوزه رفاه دانشجو معلمان شود استقبال خواهد کرد.
صیدنبی حیدریان مدیر شعب بانک مسکن استان، با معرفی خدمات و محصولات بانک مسکن، این بانک را بانک توسعه ای و تخصصی در بخش مسکن معرفی نمود که رسالت اصلی این بانک کمک به خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه است. وی در ادامه گفت: ارایه خدمت به دانشجو معلمان آینده ساز و همچنین جامعه فرهیخته هیات علمی و کارکنان دانشگاه فرهنگیان یزد موجب افتخار بانک مردمی مسکن خواهد بود.
مدیر شعب بانک مسکن استان یزد در این جلسه ضمن ابراز علاقه بانک مسکن به همکاری با جامعه بزرگ و فرهیخته دانشگاه فرهنگیان یزد، آمادگی بانک مسکن استان را به شروع همکاری دوجانبه با این دانشگاه اعلام نمود. وی در ادامه اظهار داشت: نگاه بانک مسکن به دانشگاهیان به عنوان یکی از اقشار بسیار محترم و فرهیخته جامعه نگاه خاص می باشد که همیشه سعی بر ارایه خدمات مبتنی بر احترام و ارزش برای آنها بوده است.
وی با معرفی حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و جوانان گفت: دانشجو معلمان و کارکنان دانشگاه با برنامه ریزی حساب شده و سپرده گذاری در یکی از صندوق های پس انداز مسکن بانک مسکن پس از مدت مورد انتظار و یا از محل اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات، می توانند جهت خرید و یا ساخت مسکن، تسهیلات دریافت نمایند. وی در توضیح صندوق پس انداز مسکن یکم گفت: دانشجویان می توانند با افتتاح و سپرده گذاری در این حساب از تسهیلات با نرخ تک رقمی و بازپرداخت طولانی مدت بهره مند شوند و پس از پایان دوره تحصیل بخشی از دغدغه تهیه مسکن خود را با کمک تسهیلات بانک مسکن برطرف نمایند.
حیدریان برای دانشجویانی که امکان واریز مبلغ سپرده در صندوق پس انداز مسکن یکم را ندارند، سپرده صندوق پس انداز مسکن جوانان را پیشنهاد داد و بدین شرح توضیح داد: دانشجویان می توانند با واریز مبالغ کم در طی دوران تحصیل خود و با برنامه ریزی حداقل 5 سال پس از فارغ التحصیلی خود اقدام به خرید یا ساخت واحد مسکونی نمایند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000