گلنگ زنی مدرسه سردار شهید سلیمانی در روستای گنجان

کلنگ احداث مدرسه شهید سردار سلیمانی

طی مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان بافت ،رابر وارزوئیه ،مدیر شعب استان ومدیران کل آموزش وپرورش ،کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه سردار شهید سلیمانی به زمین زده شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا،محمد غفوریان مدیر شعب کرمان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت :به پاس سالها مجاهدت وایثار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، بانک مسکن در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود احداث مدرسه سه کلاسه سردار شهید قاسم سلیمانی را در روستای گنجان شهرستان رابر در دستور کار قرار داد.

وی افزود :پس از احداث وبهره برداری از مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای چاه نارنج شهرستان منوجان ، مدرسه سردار شهید سلیمانی دومین مدرسه ی است؛ که با مشارکت بانک مسکن در استان کرمان ساخته می شود .

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان، نیز در این مراسم با تقدیر از بانک مسکن در ساخت دومین مدرسه در استان گفت : بانک مسکن در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی وترویج فرهنگ ایثار وشهادت در ساخت این مدرسه مشارکت دارد.

این مدرسه سه کلاسه با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال وبا زیر بنای 196متر مربع در زمینی به مساحت 4هزار متر مربع احداث خواهد شد .

شایان ذکر است روستای گنجان با تقدیم70 شهید به عنوان روستای نمونه در کشور شناخته شده است ،که در 180کیلومتری جنوب استان کرمان و 9کیلومتری شهرستان رابر قرار دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000