نقش بسزای تسهیلات بافت فرسوده در زیباسازی شهرها

در جلسه ای صمیمانه مسوولان سازمان همیاری شهرداری های استان فارس و مدیریت شعب استان فارس با یکدیگر دیدار کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،احمد علی جعفری سرپرست شعب استان فارس با بیان این مطلب که شهرداری ها نقش بسیار مهمی در چرخه خانه دار شدن مردم ایجاد می کنند گفت : همکاری شهرداری ها می تواند به تسریع در روند ارائه تسهیلات کمک کند و این روند رضایت مردم را به ارمغان می آورد.

وی تسهیلات بانک مسکن در حوزه بافت فرسوده را در تغییر و زیباسازی شهر بسیار موثر دانست و ارائه تسهیلات بیشتر به سازندگان حرفه ای که از فناوری نوین در ساخت منازل استفاده می کنند یکی از سیاست های بانک مسکن برای کمک به بهینه سازی شهرها عنوان کرد.

جعفری همچنین چرخش منابع در بانک مسکن را برای رونق بخش مسکن ضروری عنوان کرد و افزود: بانک مسکن بیشترین منابع خود راه در این حوزه صرف کرده است.

محمود میرزایی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری استان فارس با ابراز خرسندی از همکاری های دوجانبه با بانک مسکن گفت : شرکت های زیادی در زمینه خدمات شهری به صورت تخصصی زیر مجموعه این سازمان می باشند، شرکت همیار پردیس یکی از شرکتهایی است که همیشه تعامل های فراوانی با بانک مسکن داشته است.

وی افزود : با توجه به خوشنامی بانک مسکن در استان فارس ، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد همکاری های بیشتر با بانک مسکن باشیم.


موضوع مرتبط


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000