آمادگی بانک مسکن برای خانه دار کردن روستاییان

مصطفی تقوی مدیر شعب استان خراسان رضوی در دیدار با سیدرضا موسوی نیا مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت:بانک مسکن از تمام ظرفیت و توان خود برای تامین مالی حوزه مسکن استفاده می کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا ، در این نشست مدیر شعب استان با اشاره به رسالت بانک مسکن در راستای خانه دار کردن اقشار ضعیف جامعه که بخش عمده آن در روستاها می باشد، اظهار داشت : بانک مسکن به عنوان متولی تامین مالی در حوزه مسکن در بین شبکه بانکی کشور ، وظیفه خود می داند که در این حوزه و به خصوص برای روستاییان از تمام توان و ظرفیت های موجود استفاده کند.

وی با اشاره به لزوم تجهیز منابع و برگشت اقساط تسهیلات مسکن روستایی به منظور پرداخت تسهیلات جدید و ایفای تعهدات بانک، خواستار توسعه تعامل و همکاری های دوسویه در زمینه وصول مطالبات شد.

در ادامه این نشست ، موسوی نیا مدیر کل بنیاد مسکن با تقدیر و تشکر از همکاری مطلوب بانک با بنیاد مسکن در راستای تداوم این همکاری با تمرکز بیشتر بر اقشار آسیب پذیر تاکید و اظهار امیدواری کرد که در بخش وصول مطالبات نیز بنیاد بتواند در کنار بانک اقدامات موثر و مفیدی انجام دهد .

در این نشست مقرر شد در جلساتی که بنیاد مسکن با دهیاران برگزار می کند و همچنین در جلساتی که حجت الاسلام سلطانی با ائمه جماعات روستاهای استان دارند موضوع پیگیری مطالبات روستایی مورد تاکید قرار گیرد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000