تامین زمین برای ساخت یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
وزیر راه از تامین زمین برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: تاکنون دولت اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را تامین کرده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رستم قاسمی در حاشیه مراسم افتتاح ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در جمع خبرنگاران، افزود: عملیات ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف آغاز شده و بیش از ۵ میلیون نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: دولت سیزدهم سعی کرده، در این دوره مشکل مسکن را در کشور برطرف کند و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح جهش تولید مسکن زمینه ساز رونق و تولید مسکن شده است.

به گفته وزیر راه و شهرسازی در ۶ ماه گذشته اراضی ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی تامین و عملیات اجرایی ساخت این واحد‌ها آغاز شده است.

قاسمی گفت: امیدواریم از سال آینده عملیات اجرایی ۲ میلیون واحد مسکن نهضت ملی را در شهر‌های مختلف اجرایی کنیم.

وی افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دولت از ظرفیت وزارت تعاون و تعاونی‌های مسکن استفاده خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در طرح نهضت ملی، دستگاه‌های مختلفی همکاری می‌کنند ضمن اینکه، عملیات ساخت ۸۶۰ هزار واحد مسکن در حال اجراست.

قاسمی درباره تکمیل مسکن مهر نیز گفت: با تاکیدات رییس جمهور، همه واحد‌های مسکن مهر به جز تعدادی از واحد‌های مسکن مهر که مشکل تعاونی و یا قضایی دارند تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000