کلنگ زنی پروژه یک هزار واحدی طرح نهضت ملی مسکن

عملیات اجرایی پروژه یک هزار واحدی شهرک شهیدبهشتی همدان با حضور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان ارشد استانی آغاز شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن - هیبنا، مجید امیری مدیر شعب استان همدان در این باره گفت: با تلاش شبانه‌روزی مسوولان ارشد استانی، تامین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با جدیت در حال پیگیری است و خوشبختانه پروژه یک هزار واحدی دومین مجموعه‌ای است که در کنار پروژه 690 واحدی شهرک شهید بهشتی، عملیات اجرایی آن توسط بنیاد مسکن همزمان با دهه امامت و ولایت کلید خورد.

وی در ادامه به آمادگی کامل بانک مسکن برای تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: اعتبار برآورد شده برای این پروژه قریب به 10.000 میلیارد ریال است که 3.500 میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی و الباقی از محل آورده متقاضیان است که در زمینی به وسعت یازده هکتار اجرا خواهد شد.

امیری ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان شتاب بیشتری بگیرد تا شاهد خانه دار شدن تعداد بیشتری از شهروندان باشیم.

حمیدرضا حاجی بابابی و حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، بر همگرایی و همکاری بیش از پیش مسوولین دستگاه‌های ذیربط جهت تسریع و تسهیل در تعریف و اجرایی شدن پروژه‌ها تاکید کردند و از آنان خواستند از تمامی ظرفیتها برای برای تامین رفاه و آسایش مردم همدان استفاده کنند.

نمایندگان مردم همدان در مجلس از مسوولان خواستند با توجه به چالش مسکن که عمده ترین مشکل مردم همدان است، با تلاش شبانه روزی و همت جهادی و در هماهنگی با استاندار به گونه ای عمل کنند تا ضمن برطرف شدن این معضل، همدان بزرگ، آباد و توسعه یافته در آینده‌ای نزدیک محقق شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000