موضوع محوری امسال، حمایت از تولید و اشتغال است

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۶/۰۶/۰۷
بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان "نقش نظام اعتباری بانک­ ها در حمایت از تولید و اشتغال (در چارچوب بانکداری اسلامی) " صبح امروز آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد در این همایش با بیان این که تحقق اولویت‌های برنامه‌های اقتصادی رئیس جمهوری در دولت دوازدهم ادامه خواهد یافت، افزود: با وجود دستاوردهای ارزشمند جاری در اقتصاد و تلاش های تیم اقتصادی دولت، با همکاری متقابل در جهت تحقق اولویت های برنامه های اقتصادی رئیس جمهور برای توسعه اشتغال، جذب سرمایه گذاری خارجی، خصوصی سازی و مردمی سازی اقتصاد ادامه خواهد یافت.

وی گفت: امسال موضوع محوری حمایت از تولید و اشتغال است که شعار ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این اساس است؛ تولید و اشتغال از محوری ترین برنامه های رییس جمهوری است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: رئیس جمهوری در آغاز هفته دولت به تمامی دستگاه ها و وزارتخانه ها تاکید کردند که باید در حوزه وظایف خود با هماهنگی سایر دستگاه ها در زمینه تولید و اشتغال فعالیت کنند.

کرباسیان ادامه داد: در شرایطی دولت دوازدهم کار خود را شروع کرده است که شاهد گشایش های اقتصادی در زمینه های مختلف از جمله بهبود نسبی در محیط کسب و کار، کنترل نرخ تورم و افزایش رشد اقتصادی هستیم که این امر با مساعی فعالیت های دولت تدبیر و امید را رقم خورد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000